Pages

Wednesday, August 15, 2012

Põldmarjavaht

Maal kivihunnikutes on põldmarjad küpseks saanud. Leidsin Nami-Namist mõnusa ja kerge põldmarjavahu retsepti. Kuid nii kui ma seda lugesin tuli mul tunne, et selles magustoidus lihtsalt peab ka kodujuust käima. Mis on minu puhul tegelikult kummaline, sest olen kodujuustu ikka soolaseks toiduks pidanud. Aga kõhutunnet tuleb ju usaldada, eks. Magustoit sai hea, mõnusalt kerge ja hapukas. Võib-olla ma järgmine kord jätaks konjaki isegi panemata, sest minu jaoks jättis see veidi mõrkja järelmaitse.

Kummikud jalga, mingi topsik kaasa ja marju korjama....et siis tunnike hiljem juba maiustama hakata.

Põldmarjavaht kodujuustuga

150 g küpseid põldmarju
40 g suhkrut (u 0.5 dl)
0,25 tk sidrunit
2 dl 35% rõõska koort
200g maitsestamata kodujuustu                           
1 sl konjakit
                           
Tambi põldmarjad suhkru,konjaki, sidrunimahla ja peeneks riivitud sidrunikoorega katki.
Vahusta rõõsk koor pehmetipuliseks vahuks, siis sega põldmarjasegu hulka ning jätka vahustamist, kuni segu on parajalt paks ja õhuline. Siis lisa kodujuust ja vahusta veel veidi, kuni saad ühtlase vahu.
Jaota magustoidupokaalidesse või ühte suuremasse serveerimiskaussi ja kaunista põldmarjadega.
Serveeri kohe või hoia serveerimiseni jahedas.
 



No comments:

Post a Comment